Retur - Amenajari HoReCa

Retur

Daca nu esti multumit de produsele cumparate de pe amenajarihoreca.ro si vrei sa renunti la cumparare poti sa aplici pentru procedura de retur a produselor in maxim 14 zile de la receptia acestora.

Dreptul de retur in termen de 14 zile este reglementat de Ordonanta 130/2000 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta.

Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, în termen de 14 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.

Atentie! Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele comandate online si livrate prin curier.

Dreptul de renuntarea la cumparare nu se aplica in cazul persoanelor juridice.

Termenul de 14 zile se calculeaza de la data la care produsele au fost receptionate de catre client.

Procedura de retur produse presupune urmatorii pasi:

1. INREGISTRARE CERERE RETUR PRODUSE

- Cumparatorul va trimite prin e-mail la adresa office@amenajarihoreca.ro o cerere cu subiectul - Cerere retur produse comanda nr. facturii…..din data……..

- In cadrul cererii se vor specifica:
- date cumparator: nume si prenume, adresa de e-mail folosita, telefon

- numar factura si data emiterii facturii ce fac dovada achizitionarii produsului/produselor;
- cauzele/motivele care au dus la aplicarea procedurii de retur (optional);

La acest e-mail se vor atasa copii ale urmatoarelor documente: copie factura fiscala, aviz de insotire a marfii/AWB;

Cererea de retur va fi aprobata si inregistrata in sistem doar daca datale mentionate conform pasilor anteriori sunt corecte si complete si daca indeplineste conditiile obligatorii de aplicare procedura retur pentru produse cumparate;

In maxim 24-48 ore cumparatorul va primi pe e-mail un numar de inregistrare de retur si detalii privind aplicarea procedurii de retur.

2. CONDITII DE RETUR

Produsul returnat trebuie:

- sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat;
- in ambalajul original cu toate accesoriile si consumabilele aferente

- fara a reprezenta urme de uzura
- cu etichetele de garantie intacte si documentele originale care l-au insotit (factura fiscala, certificat garantie etc);

3. CONSTATARE SI VALIDARE ACCEPTARE RETUR PRODUSE

Dupa sosirea produsului/produselor in depozit, personalul calificat va verifica si constata daca pentru aceste produse primite se aplica procedura de retur. Verificarea si constatarea se face pe baza cererii de retur emisa de catre cumparator si a conditiilor obligatorii de aplicare procedura retur pentru produse cumparate

Rezultatele finale constatate vor fi comunicate cumparatorului prin e-mail, in maxim 24-48 ore de la primirea produsului/produselor, acestea facand referire si la taxele speciale aplicate, daca este cazul, in procesul de retur.

Pe baza rezultatelor comunicate, cumparatorul este obligat, prin e-mail, in a furniza acceptul sau observatiile cu privire la cele mentionate in rezultatele comunicate, in vederea continuarii procesului de retur.

SERVICE SI GARANTIE

Pentru produsele care prezinta defecte in perioada de garantie si nu indeplinesc conditiile obligatorii de aplicare a procedurii de retur, cumparatorul va contacta vanzatorul prin e-mail: office@amenajarihoreca.ro.
Service: daca produsul nu mai functioneaza corespunzator se va contacta vanzatorul si se va transmite alegerea de a transmite produsul in service. Adresa va fi furnizata de vanzator. Produsul va fi ambalat in ambalajul original sau o cutie adecvata transportului prin curierat rapid. Prin curierat rapid va ajunge la service-ul autorizat din orasul Brasov. Personalul autorizat al service-ului din Brasov va constata cauza functionarii necorespunzatoare si va informa clientului cu privire la costul pieselor de schimb si a manoperei aferente reparatiei.
Daca personalul autorizat va constata ca produsul are defect de la producator, clientul nu va plati costul reparatie si a constatarii.
Daca personalul autorizat va constata ca produsul (aflat in garantie sau nu) nu a fost folosit corespunzator sau a fost lovit/ defectat, clientul va fi informat cu privire la costul reparatiei, a pieselor de schimb si a constatarii, iar acesta va decide daca doreste repararea produsului.
Service-ul este disponibil atat pentru produsele aflate in garantie, cat si pentru cele iesite din garantie.

Inlocuire produs
Pentru produsele cumparate care indeplinesc conditiile obligatorii de aplicare procedura retur si presupune inlocuire produs, vanzatorul va inlocui produsul cu unul nou al modelului specificat in comanda initiala a cumparatorului. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs din aceeasi categorie de o valoare mai mare, cumparatorul va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, cumparatorul va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor.

4.COSTURI SI TAXE SPECIALE PENTRU RETUR PRODUS(E)

Costuri suportate de catre cumparator:

- Costuri de retur si transport curier pentru produsul in cazul caruia cumparatorul renunta la achizitionarea produsului in termen de 10 zile de la receptia produsului;
- Cost transport curier pentru optiunea cumparatorului de a reexpedia produsul ce s-a constatat de catre vanzator ca nu indeplineste conditiile obligatorii de aplicare procedura retur;

Costuri suportate de catre vanzator:

Costuri de retur si transport curier pentru produsul in cazul caruia la receptia produsului cumparatorul constata ca:

- Produs ce nu este conform cu specificatiile din oferta vanzatorului;
- Produs ce nu este conform specificatiilor mentionate in comanda cumparatorului;
- Produs este nefunctional in primele 24 ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari.

Rambursare sumelor

Rambursarea sumelor se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator.